София. Онлайн туристическа агенция eSky продължава своята глобална експанзия, стъпвайки на един от най-атрактивните пазари на африканския континент – ЮАР, съобщават от компанията за информационна агенция BGtourism.BG. С това, услугите на компанията вече са достъпни в близо 50 страни и региони на 5 континента.

Глобалната експанзия и тази година остава една от най-важните стратегически цели на eSky, наред с развитието на продуктите и технологичните решения. Тази година полската компания, сред чиито най-успешни пазари е и българският, стартира услугите си в страни като Австрия, Германия, Швейцария, Белгия и Холандия, както и Аржентина, Мексико и Чили.

Според експертите на eSky, южноафриканският пазар е изключително привлекателен, бидейки втората най-голяма икономика на континента с близо 50 милиона жители, където туризмът се явява един от най-важните отрасли.

“Южна Африка е пазар с голям потенциал – средномесечно 800 хил. места по вътрешни и международни авиолинии, както и нарастващо търсене в сферата на онлайн туризма. Според проучване на Euromonitor, 75% от потребителите в Южна Африка търсят и резервират пътуванията си през мобилно устройство, което е забележително и е една от предпоставките да бъдем висококонкурентни на този пазар. Вярвам, че решенията на eSky ще предоставят на южноафриканските потребители много нови възможности за по-удобно и достъпно пътуване.“, коментира директорът по глобално разширяване на eSky – Мариус Турбату.

Тази година компанията празнува 15-та годишнина от своето създаване. Събитието ще бъде отбелязано с редица изненади за потребителите, сред които отстъпки, специално електронно издание за пътуване и международен фотоконкурс с награда в размер на 15 000 полски злоти или 3500 EUR под формата на ваучер за пътуване до дестинация по избор на победителя.

eSky става на 15 години! Имате шанс да спечелите мечтано пътуване