София. Операторът на столичното летище „СОФ Кънект“ разработва нов, по-лесен за ползване от потребителите уебсайт. Първата фаза на проекта ще бъде завършена след външна оценка от ползватели, каквато може да даде всеки по електронен път. Порталът е достъпен на адрес https://sofia-airport.eu/bg/, а предложения и коментари могат да се изпращат на public@sof-connect.com.
За разлика от предишната версия, новият сайт има по-добра структура на информацията, изцяло обновен дизайн и предвижда повече функционалности. Освен актуална информация за излитащи и кацащи полети, транспорт, възможности за пазаруване и правилата за пътуване, скоро пътуващите през летище София ще имат възможност да резервират паркомясто или да пазаруват онлайн от безмитните магазини на летището.
От 17 февруари: Променят списъка с държави по цветови зони за влизане в България
Уебсайтът ще предоставя и повече възможности за реклама, където фирми да представят дейността си. В следващите фази на разработка ще бъде добавена и отделна секция, посветена на София като туристическа дестинация.
„Сайтът на едно летище е първата крачка от потребителското преживяване на всеки пътник. Това е и мястото, където всеки ще може да проследи предстоящото развитие на летище София.“ – сподели Михалис Сенис, директор „Дигитална трансформация“ на „СОФ Кънект“, който има дългогодишен опит в работата си за летище Мюнхен.