Интервю с Десислава Симеонова – генерален мениджър на Chriss Air, във връзка с предстоящото туристическо роудшоу „Пътуване около света“. Събитието ще се проведе на 15 септември в София

– Здравейте, г-жо Симеонова! На 15 септември в София ще се проведе Travel Roadshow, организирано от AVIAREPS и с подкрепата на Chriss Air? Какво включва програмата на събитието?
– Роудшоуто ще се проведе в Sofia Hotel Balkan, a Luxury Collection by Marriott Hotel. Очакваме нашите гости на 15 септември, в 16.50 часа. Между 17.15 и 18.15 часа ще се проведат кратки презентации на изложителите, след което ще преминем към B2B работни срещи. Разговорите могат да продължат и по време на работната вечеря на блок маса от 19.30 до 21 часа, а събитието ще завърши с томбола.

Организатор е компанията AVIAREPS, която е водеща световна агенция за продажби, маркетинг и комуникации, и представителство за авиокомпании (GSA), дестинации (туристически бордове), хотели и други туристически компании. Основана през 1994 г. в Германия, корпорацията вече работи чрез мрежа от 66 офиса в 48 държави. AVIAREPS предоставя на клиентите подкрепа в дигитален маркетинг, реклама, връзки с обществеността, кризисни комуникации, управление на социални медии, координиране на събития, продажби, уеб дизайн и много други. Събитието се реализира с локалната подкрепа на Chriss Air.

– Кой може да се включи в роудшоуто?
– Професионалисти в областта на пътуванията (туроператори, туристически агенти), поканихме и избрани медии, които са основно в областта на туризма.

– Очаквате ли предстоящото събитие да даде нови възможности на участниците?
– Определено, това е целта! Организираме туристическото събитие, за да обединим изложителите (продавачите) и туристическата търговия (купувачите). Някои от чуждестранните партньори пътуват от далечни дестинации, за да се срещнат с българските агенции, за да предоставят ценна информация от първа ръка за дестинации, хотели, авиокомпании или платформи за хотелски резервации (напр. DESSY).

Туристическите агенции ще могат да продават продукта по-уверено и ще могат да създават нови туристически пакети! В нашата индустрия актуалната информация има стойност и ние всички трябва непрекъснато да се обучаваме за нови тенденции, нови продукти, редовни актуализации. Вече имаме опит с подобни роудшоута и местните туристически агенти винаги са много доволни, както и изложителите. Тези туристически агенции, които ще присъстват, ще могат да продават тези продукти по-лесно, например – пакети в Мавриций или Сейшелите или как да летите до Карибите с Condor. Личните взаимоотношения са важни и често са необходими поради индивидуални услуги, промени и т.н.

– Каква беше годината за Вас и как върви възстановяването на компанията ви в резултат на световната пандемия, която нанесе сериозни щети върху туризма?
– За нас 2022 г. беше добра година, като реално възхода започна още от 2021 г., когато въпреки пандемията, хората вече искаха да пътуват и основните дестинации бяха предимно екзотични и далечни точки като Малдиви, Сейшели, Мавриций, Дубай, които реално са в нашия фокус. Работим предимно с индивидуални пътувания, защото създаваме уникално предложение за всеки наш клиент, според вкуса и бюджета му.

– Какви са краткосрочните и дългосрочни планове на Chriss air?
Крис Еър отбеляза съвсем наскоро 13 години от създаването си, в качеството си на Генерален представител по продажбите (GSA) за различни авиокомпании. Гордея се с всички постижения на прекрасния екип от дългогодишни професионалисти, работили за авиокомпании като Балкан, MALEV – Унгарски въздушни линии, Gulf Air, Ukraine International Airlines, flydubai, Emirates.

В момента развиваме нашата B2B платформа за хотелски резервации по цял свят DESSY, с която работят доста колеги от туристическите агенции, като предлагат на своите клиенти изключително добри цени и наличности в над 300 000 места за настаняване. С нашите партньори от Tale Travel, които стоят зад съдържанието, се стараем да предлагаме обслужване и съпорт на високо ниво, на конкурентни цени, като непрекъснато добавяме нови доставчици и партньори.

Стремим се винаги да предлагаме на пазара нови, иновативни продукти, които улесняват работата на туристическите агенти, а в същото време подобряват качеството на услугите към крайните клиенти – нашите пътници.

В момента работим и по нови продукти, съвместно с наши международни партньори, като посоките са Африка и Азия, както и Южна Америка и Карибски басейн. Пътешествениците вече търсят нови дестинации, неизвестни за българската публика, но изключително атрактивни с цялото разнообразие от преживявания и емоции, които могат да предложат.  

РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА СЪБИТИЕТО СЕГА

Сподели публикацията