Първи думи на шефа на “Астрал Холидейз” след фалита! Няма да има клиенти, които да бъдат необслужени!
Първи думи на шефа на “Астрал Холидейз” след фалита! Няма да има клиенти, които да бъдат необслужени!

София. Няма да има клиенти, които да бъдат необслужени, заяви на извънредна пресконференция в София Христо Гълбачев – изпълнителен директор на “Астрал Холидейз”, на която присъства и министърът на туризма Николина Ангелкова. Припомняме Ви, че по-рано българският туроператор обяви, че прекратява своята дейност във връзка с обявяването на несъстоятелност на компанията. “Астрал Холидейз” бе на пазара 24 години.

“Не бяхме готови за фалита. Ефектът на доминото с фалита на Томас Кук повлия и на нас”, добави Гаубачев.

“Ние сме платили за всички клиенти, всички чартърни полети, всички хотели и трансфери. Клиентите, които от утре трябва да пътуват, се информират, че техните почивки са гарантирани”, потвърди той. Гълбачев посочи, че по-малко от 200 души има със записани почивки, които тепърва трябва да осъществят. 51 туристи към днешна дата са в чужбина и в България с “Астрал Холидейз”. На всички компанията ще съдейства. Без работа ще останат 100 души, които към днешна дата работят във фирмата. „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД има валидна застраховка със застрахователната компания „Уника“ АД. Лимитът на полицата е 700 хил. лв. и е за срок до 14.11.2019 година. Не само туристи, но и хотелиери се наредиха на опашката след обявения фалит, тъй като сигнализираха за плащания, които туроператорът дължи за отминали почивки.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE