Снимка Валентин Давидов
Slide
Slide

Златни пясъци. „Ако се подобри маркетинговата политика, международните бизнес предприятия ще се заинтересуват от възможността да провеждат тук своите конферентни срещи и събития. Майс туризмът ще направи мост между туристическия и културния сезон за града“, заяви Горазд Чад, който бе гост-лектор в 12-ия Черноморски туристически форум във Варна. Днес домакин на проявата бе петзвездният хотел Интернационал в курорта Златни пясъци, а темата, която събра специалистите в бранша: „Какво работи в маркетинга на MICE и защо?“. Специалистите в бранша са категорични, че конгресният туризъм е отлична възможност за удължаване на сезона. Чад е завършил Факултета по изкуствата в Университета в Любляна, с диплома по география и история. Той е сертифициран ръководител на проекти, успешно положил изпит CPM – „Сертифициран мениджър проект” към IPMA „Международната асоциация за управление на проекти”.
Горазд Чад има дългогодишен опит в организирането на големи събития в сътрудничество с някои от най-уважаваните институции в региона. Като ръководител на конгресните проекти той започва кариерата си в Културен и конгресен център Cankarjev Dom и продължава да работи в тази област, като директор по маркетинг в Hotel Mons. Той е специализиран консултант за маркетингов успех и собственик на маркетингова агенция „Толеранца”. Горазд Чад е съосновател на Conventa, което е най-голямото регионално туристическо изложение, основател е и на изложението в по-малък мащаб Conventa Crossover, както и основател и главен редактор на списание Kongres.

Сподели публикацията