Курортът “Албена” се извини на клиента си, който е пил вода за 11 лева
Курортът “Албена” се извини на клиента си, който е пил вода за 11 лева

Албена. Ваканционно селище “Албена” официално се извини на клиента си Васил Чергов, който е пил минерална вода за 11 лева. Това стана в ефира на “Здравей, България” по Нова телевизия тази сутрин. “Аз лично бих искала да използвам възможността да се извиня на клиента на Албена за грешката, която е допуснал нашият партньор. Както виждаме вече цените са в рамките на нормалното. Бих искала да кажа, че доброто съотношение качество-цена е водещо в днешно време и това е доказателство за избора на нашите гости.

Повече от 40 % от нашите гости са постоянни.

Ние предлагаме качествен продукт на една достъпна и нормална цена”, заяви Маргита Тодорова – директор “Маркетинг и Експлоатация” в курорта “Албена”.

Маргита Тодорова, стоп кадър Нова тв

Относно наемната политика на Албена тя посочи, че наемите не се покачват драстично. “Това е един свободен избор да приемеш или не наема, който ти се предлага и не би трябвало това да е водещо при определяне на цените, а регулирането на цените да бъде пазарът и търсенето. Работим в сферата на услугите и всички трябва да знаем, че за да имаме повече гости трябва да ги обслужваме качествено и коректно”, добави Тодорова.

Aктуално: В Албена вече няма бутилка минерална вода от 11 лева!

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE