София. В Университета за национално и световно стопанство – София, туроператорът SOLVEX, представляван от директора по развитие на бизнеса Димитър Цонев, проведе практическо занятие – презентация пред студентите от трети курс, специалност „Международен туризъм и икономика“. Събитието се осъществи в рамките на Споразумението за сътрудничество между туроператора и Катедра „Икономика на туризма“.

Темата на занятието беше „Туристическият продукт като съвкупност от услуги за задоволяване на потребностите на клиентите от почивки и пътешествия“.

Ръководителят на лекцията, гл. ас. д-р Никола Драгомиров Гайдаров от катедрата, подчерта, че студентите имат за задача да усвоят базовите теоретични знания за формирането на туристическия продукт и неговата реализация, както и да проведат практически занятия в компании от туристическия сектор.

По време на срещата Димитър Цонев акцентира върху ролята на туристическия продукт като основен инструмент на туроператора.

„Туристическият продукт е обект на продажба, но и носител на имиджа на компанията. Той трябва да бъде добре изграден, конкурентен по цена и качество, сигурен и гарантиращ удовлетворение на потребностите на клиента, както и емоционален – като преживяване и сбъдване на мечтите му“, посочи Цонев.

Пред студентите бяха представени и възможностите на „Солвекс“ – както за прием на чуждестранни туристи в черноморските, планинските и балнеологичните курорти в България, така и за организация на почивки, екскурзии и круизни пътешествияза български туристи в чужбина.

„Времето ни в туристическата индустрия ни е осигурило задълбочени познания в областта на пътешествията и почивките. След като параметрите и бюджетът са определени, полагаме допълнителни усилия, за да гарантираме, че клиентите ще получат максимума във всеки аспект – изключителни и незабравими преживявания.“, каза Цонев. 

Той допълни, че задоволяването на нуждите на клиентите е основна целна компанията, която поддържа стабилно качество на приемлива цена и обръща специално внимание на обратната връзка.

„Четем всяка оценка и приемаме сериозно всеки коментар, за да подобрим качеството на нашите продукти. Стремим се да създадем трайни спомени у клиентите, за да разкажат за преживяното и да се върнат отново при нас. Ние се ангажираме с честни и справедливи бизнес практики. Взаимоотношенията с нашите клиенти, служители и доставчици са фактор за нашия постоянен успех и удоволствие от предоставянето на първокласни туристически почивки. Общуваме с тях честно, откровено и искрено.”, допълни Цонев.  

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени