Атина. Инициативата “Work From Greece” на „Маркетинг Грийс“ (Marketing Greece) проведе серия от дейности през изминалия период в Атина, Парос, Евбея, Ханя, Каламата и Сирос с цел привличане на интереса на дигиталните номади и работещите от разстояние към гръцките дестинации, предаде за БТА гръцката агенция АНА-МПА.
Сред целите инициативата workfromgreece.grе било и провеждането на дискусии с местните туристически общности относно феномена на дигиталните номади.
В рамките на инициативата „Престой на дигитални номади“ Nomads Two Go се запознаха с ежедневието на Атина, Евбея и Парос, Julia’s Days Off опознаха есенната страна на Ханя, Red White Adventures откриха опита от живота и работата в Месиния и особено в Каламата, а семейството на Our Travelness се наслади на ежедневието на Сирос.
В Ханя, Каламата и Сирос бяха проведени поредица от семинари с участието на дигитални номади от „Престой на дигиталните номади“ (Digital Nomad Stays) и членове на местната туристическа общност, на които бяха анализирани възникващите възможности, предизвикателства и потенциал на тази група.
„Феноменът на дигиталните номади все още запазва своята привлекателност, както и своя потенциал, предлагайки на дестинациите възможности да създадат туристически модел, който да засили посоката на устойчиво развитие“, заяви генералният мениджър на „Маркетинг Грийс“ Никос Диамандопулос.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE