Slide
Slide

Варна. Съвместна реклама на държавата с големи туроператори е най-ефективната, а ние разчитаме на просия. Това каза пред БНР Иван Грошев, председател на Асоциацията на инкаминг агенциите. Той е туроператор и работи с най-известните фирми от Германия. Представете си един голям туроператор – една организация с милиарден бизнес, дали специално може да отдели място в сърцето си за хора, които сами не искат да си помогнат, каза Грошев. По думите му много са примерите за страни, които за реклама и кампаниите инвестират поравно с туроператорите.

Гърция, Малта, Испания – за Турция да не говорим, изсипват многомилионни бюджети в съвместни реклами, посочи той и допълни, че законовите условия у нас не позволяват такава практика. Експертът обясни, че партньори от бранша от Германия, Англия и Полша изразяват учудване и се питат къде са ни маркетинговите бюджети.

Морският туризъм е двигателят на туризма въобще. Той е базата, върху която стъпват всички останали. Отбелязва се ръст с 20% на записванията на почти всички пазари спрямо 2022 година, но това не трябва да приспива вниманието ни, защото спрямо 2019 година изоставаме средно с 35-40%. Той направи сравнение с увеличен успех от двойка на тройка.

Нашите съратници в туризма разсъждават в триъгълника Андрешко – Бай Ганьо – Хитър Петър, каза още Иван Грошев, като подчерта, че трябва да се наблегне на качеството.

Сподели публикацията