В някои градове демонстрантите ще поставят празни куфари и шезлонги, а в други ще струпат стари каталози

Берлин. За първи път в своята история служителите на туристическите агенции ще протестират в цяла Германия. Планирани са демонстрации в близо 40 града.
От Берлин до Кобленц и от Магдебург до Дортмунд служителите на туристическата агенция ще излязат на улиците в сряда, 29 април, в цяла Германия, съобщава fvw.de. Основното им искане е незабавна финансова помощ за оцеляване в коронакризата. Броят на градовете се увеличава, тъй като се подават допълнителни заявления.

Обикновено между 10 и 50 участници ще се включат в организираните протести

Броят на участниците обикновено е между 10 и 50 – по-големи струпвания няма да се допускат заради строгите изисквания за демонстрации по време на пандемията. В Хановер властите одобриха митинг с 300 участници. Според организаторите броят на участниците в Падерборн е дори неограничен – демонстрацията е планирана да се проведе на голяма площ на летището.
Демонстрантите излязоха с някои идеи, за да привлекат вниманието към техните искания. Мнозина искат да поставят празни куфари и шезлонги. В Берген ще струпват на едно място стари каталози.

Тече стрескава подготовка

Първоначалната искра за протестите в цялата страна идва от статия на fvw миналата седмица, че собственик на туристическата агенция Райнер Маертенс от Дрезден е организирал конвой с около 50 автобуса в града. Той ще повтори протестраната си акция утре. В някои градове демонстрациите могат да се проведат и малко по-късно, защото разрешенията са били подадени наскоро и властите се нуждаят от по-дълго време за потвърждаване.
Протестите на туристическите агенции се организира главно чрез отворена група във Facebook, която е била основана на 22 април от експертите в туризма Анке Мингерзан и Марион Тибурски. Групата вече има над 4 400 участници. „Когато с Анке започнахме групата миналата сряда, бяхме само две собственички на  туристически агенции, които наистина искаха да покажат, че сме тук, а не само големите компании като TUI и Lufthansa“, обяснява Марион Тибурски.
Сега туристическите агенции в Германия вземат съдбата си в свои ръце.

#ОстанетеСиВкъщи и „ИзберетеВаканциявБългария

Онлайн туристическо изложение „Резервирай в България“ ще се проведе от 8 до 10 май

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК