Slide
Slide

Атина. Гърция стартира нова рекламна кампания, която е насочена към туристите за градска почивка. Измисляйки думата „Greekend“, кампанията насърчава хората да се насладят безопасно на автентичен гръцки уикенд в най-големите градове Атина и Солун – „туристите да завършат седмицата си като грък“.

Кампанията е на Гръцката национална туристическа организация (EOT) и е насочена към пътешествениците, които търсят почивка през уикенда, като се акцентира на  добрите метеорологични условия и удобни полети. Рекламните видеа привличат вниманието на туристите, които имат желание да се отдадат в големите градове на шомпинг туризъм, да се насладят на културата на кафето иместната кухня, да разгледат местните музеи и до посетят местата за забавление.

Солун, снимки стоп кадри от рекламните видеа на кампанията Greekend

Министърът на туризма Василис Кикилиас обяви, че туристическото ведомство и EOT стартират кампанията City Break, която цели туристите да преоткрият непознатите интересни места в гръцките градове, а с това и да се помогне на градските хотели, които са пострадали много при пандемията.

Новата кампания е планирана първоначално да продължи два месеца в 10 държави, включително Франция, Германия, Великобритания, Испания, Италия, Дания, Швеция и Израел.

Уикенд в Солун

Уикенд в Атина

Сподели публикацията