Токио. Авиокомпания въведе инструмент, с който може да останете далеч от крещящите бебета по време на своя полет. Онлайн картата за избор на местата за сядане на Japan Airlines показва къде са децата на възраст под две години по време на полетите си. Този ход, който е част от услугата за пътуване на организацията Smile Support, е от полза за всички: той държи децата само в близост до пътници, които не се притесняват от писъци и други смущения, както и поставя далеч пътници, които не искат да са близо до шумно бебе или да са далеч от млади семейства, които са уморени от гневни погледи на ядосани пътници.

Още една японска авиокомпания предлага на своите клиенти същата функция. Говорител на All Nippon Airways заяви, че картите за местата в самолетите има също са показвали къде децата седят, като онлайн функцията е била посрещната със смесени реакции онлайн.

Приложението, което работи в Япония, е удобно и се приема положително. То предпазва хората, които не желаят да стоят до бебета, споделя Хелоиза Флорес, която е модератор на  популярна авиационна група във Facebook.

„В Япония голям процент от хората, които летят всеки ден, са бизнесмени, пътуващи до и от работа. В зависимост от маршрута и времето на вашия полет, ще забележите, че повечето хора по него са мъже в костюми. Аз живея във Фукуока и всеки ден има повече от 100 полета от летищата на Фукуока до Токио. Като се има предвид, и следвайки културата на Япония да не се говори силно, да яде или пие в градския транспорт, мисля, че тази нова функция се опитва да направи пътуването с полети по-сходен с пътуването в автобуси, влакове или Шинкансен, където е много тихо. И обикновено това се дължи на уважението към работниците, които или се подготвят да работят дълги часове, или се връщат от натоварен ден“, коментира Флорес.

Нова туристическа атракция нарежда Каварна до Париж, Дубай и Лас Вегас (снимки и видео)