Slide
Slide

Бургас. Кметът на Бургас Димитър Николов публикува в своя профил във фейсбук уникално видео, с което морския град посреща новия летен туристически сезон. Режисьор на кадрите, които тази вечер се завъртяха и в страницата Go to Burgas, е Стефан Бобойчев. Това е поредната голяма и професионална крачка, с която Бургас изпъква като туристическа дестинация в прекия негласен двубой с морската ни столица Варна, която харчи над 4 милиона бюджет за туризъм, но не постига ефекта, който реализира големия южен град. Припомняме Ви, че в началото на сезона и двата тв сериала по bTV и Нова телевизия Ол инклузив и Съни бийч насочиха вниманието на зрителите на националните медии към Южното ни Черноморие.

Два топ хотела на RIU по Българското Черноморие обявиха ексклузивна оферта с 40% отстъпка

„Полъх на солен морски бриз, безкрайни плажове и море, частица спокойствие, усмихнати очи, които приветстват за добре дошъл – това е #Бургас! … място, което ще те накара да се смееш, да се разходиш бос по пясъка, да се влюбиш, да бъдеш себе си, да твориш и да се развиваш… и със сигурност, да искаш да се върнеш“ – така бе представено видеото в социалната мрежа. Време е да ни заплени магията на Юга!

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията