Slide
Slide

Варна. Фирми масово продължават да атакуват хотелиери, предлагайки им SEO оптимизация и реклама – за по-предно позициониране в Google. Търговците изпращат директно фактури, които са в порядъка на 200-300 лева за годишно обслужване. Те разчитат на голямата ангажираност на управителите на хотелите, за да може фактурите им да минат между другите плащания. Също така използват голямото  желание на мениджърите обектите им да са по-напред в търсачките.

Собствениците на хотели от Варна коментираха пред BGtourism.BG, че миналата година номерът е минал без да са се усетили, че нямат договор, а са разписали фактурите и не са усетили кой знае какво предимство, че работят с такава компания. През тази зима мениджърите в хотелските вериги са станали по-предпазливи и отклоняват писмата. Част от предложенията на търговците идват по имейл, но други директно по куриер, който препира управителя на хотела да разпише оригиналната фактура и копието, за да може да върне копието с двупосочната пратка. Години наред номерът на фирмите, предлагащи тази услуга е минавал, коментират в бранша най-вече заради ниската стойност при която често не се иска да има договор и надеждата за повече продажби. През миналата година голям хотелиер в България бе измамен за десетки хиляди левове с обещанието за Google заснемане, след като човекът от фирмата се презентирал като официален представител на най-популярната търсачка. Все повече хотелиери и най-вече големите компании са сформирали екипи, които да движат дигиталния маркетинг, за да си гарантират качествена услуга в онлайн пространството.

  • Харесай страницата на BGtourism.BG и във фейсбук ТУК, за да научавате по-бързо новините ни!
  • Изпращайте снимки и информация на office@bgtourism.bg по всяко време!
Сподели публикацията