Slide
Slide

Младежката и спортната мода са водещи в микса на търговския център, който се открива на 28 март

Любимата марка Mango се завръща с единствен магазин във Варна.

Варна. Варна очаква своя нов мол, а интересът на младите потребители, добре ориентирани в модните брандове, е впечатляващ. С официалното откриване на Delta Planet на варненския пазар ще стъпят нови брандове, като 40% от представените в мола марки влизат за първи път в търговски център в града.
С достъпните си цени и предизвикателните си модели ще се обърнат към младежите Cropp, House и Sinsay. Клубен стил, тениски с характер, свежи препратки към хип-хоп културата и стрийт арта ще грабват вниманието. Reserved ще се разположи на повече от 2000 кв. м. на два етажа в търговския център. От LPP идват и със зона за дами – Mohito, марка, залагаща на комфортната елегантност.


Младежкия градски стил ще внесат в мола и магазините на познатите на варненци марки New Yorker, LC Waikiki, Terranova, всеки от които ще заеме търговска площ от над 1000 кв. м.
За пръв път във варненски мол влиза шведско-германският лейбъл Marc O’Polo, който импонира на съвременните градски хора с естествените си материи и унисекс модели. Над 2700 са магазините на компанията по света, сега и Варна се присъединява към локациите.
Полската фирма за производство и търговия с обувки и чанти CCC открива първия си магазин във Варна, в Delta Planet Mall, на повече от 650 кв. м. търговска площ. В рамките на един моден сезон компанията представя близо три хиляди модели обувки и чанти, а общият брой регистрирани търговски марки, собственост на ССС, са 67. Част от тях ще бъдат представени и във Варна наред с най-популярната – бранда Lasocki за изделия от естествена кожа.
В полюса на цветната жизненост пък заявява своето място друг премиерен за града бранд – испанският Desigual. La vida es chula – животът е красив – заявяват темпераментните дизайнери и го доказват със забавни, заредени с настроение модели. В Delta Planet Mall идва още една испанска марка – Mango, която се радва на широка популярност на Балканите. Женствените предложения на Orsay са насочени към независимите млади дами.


Корпорацията Ralph Lauren се представя за пръв път във Варна с най-дългогодишната си марка – легендата в мъжката мода Polo, създадена от американския дизайнер Ралф Лорън още през 1967г. и призната за стандарт в категорията на средния и висок клас облекла на мъжете със стил. Ценените от варненци брандове за мъжка мода Andrews и Теодор също са избрали Delta Planet за своите нови магазини.
И мултибранд магазините, в които търсачите на модни открития пазаруват с удоволствие, са широко застъпени в Delta Planet с имена като Kenvelo, Lee Cooper, Time Out и Mazzo, а спортните стоки са територия на Sport Depot, Asics и Sport Vision. Massimo Zardi влиза с модели дамски и мъжки обувки, чанти, кожени облекла и аксесоари и допълва разнообразието от качествени стоки. Пътуващите и търсещите приключения могат да разчитат и на популярните куфари и чанти с логото на Samsonite и Estil.
Към изключителните възможности за шопинг Delta Planet добавя и атрактивни заведения със знакови за градския стил франчайз имена като кафетата Starbucks и Costa, Domino’s, веригите за бързо хранене McDonalds, KFC, SubWay, Catmi’s и Pizza Lab, както и българската марка ресторанти Godzila, която ще представи съвсем нова концепция.
Delta Planet Mall е домакин и на дебютиращия „Нечовешки магазин“ на известната в столицата със специалното си отношение към домашните любимци верига зоомагазини „Д-р Стефанов“.
Delta Planet Mall отваря врати за своите клиенти на 28 март 2019, в 14 часа

Сподели публикацията