Андраш Радо и Улрих Хеппе
Slide
Slide

Варна. Wizz Air разкрива 6 нови дестинации от летище Варна през 2019 година. Самолетите на най-предпочитаната нискотарифна компания в Европа вече ще летят от моpската ни столица три пъти седмично до Ливърпул (понеделник, сряда и петък), и по два пъти седмично до Париж (вторник, неделя), Кьолн (вторник неделя), Берлин – Шонефелд (вторник, събота), Хамбург (вторник, събота) и Копенхаген (вторник, събота). Билетите за тези дестинации вече са в продажба и на цени от 19.99 евро (39.99 лева). Информацията обяви на специална пресконфернеция на Летище-Варна днес Андраш Радо – мениджър Корпоративни комуникации, в присъствието на изпълнителния директор на аеропорта Улрих Хеппе.


От юли 2019 година компанията ще увеличи седмичните си полети до Лондон от 7 на 10 и до Меминген от 2 на 3.
Wizz Air реализира 363 000 продадени места за полети към осем дестинации в седем държави от Варна за тази година, като отбелязва впечатляващ ръст от 56,6% спрямо миналата година. В момента на местно ниво за компанията работят 36 души. Екипът ще нарасне до 70 души през 2019 година заради 14-те маршрута към деветте държави. Очакваният ръст е 507 000 продадени места или това е 39,5 на сто. Инвестицията е за близо 100 милиона лева заради допълнителния самолет, който ще бъде базиран на Летище Варна. В момента за компанията работят общо 4000 души по света. За трета поредна година тя е избирана за любимата авиокомпания на българите. Освен у нас Wizz Air е №1 в още редица държави в централна и източна Европа като Унгария, Румъния, Украйна, Македония, Грузия, Босна и Херцеговина. №2 е Полша, Литва, Латвия, Словакия и Молдова. На всеки близо 2,7 минути по света излита самолет на Wizz Air или това са 600 маршрута до 144 летища в 44 държави по света. На година полетите, които се изпълняват са 190 000, а превозените пътници 189 милиона.


„Търсим възможно най-добрите хора, за да привлечем в екипа си. 65 процента от нашия персонал има висше образование. Ние започваме да търсим активно нови служители не само във Варна, но и от близките градове. Ние ги обичаме българските служители, те говорят много добър английски и са посветени на компанията. Горди сме, че екипажът е местен – български“, заяви за BGtourism.BG Андраш Радо.

  • Харесай страницата на BGtourism.BG и във фейсбук ТУК, за да научавате по-бързо новините ни!
  • Изпращайте снимки и информация на office@bgtourism.bg по всяко време!
Сподели публикацията